Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ole og Judy`s prosjekt/familiebil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jepp Blir nok mere testing utover. Men skal bytte midbassene til DDW6.5. Og få den andre Mosconi forsterkeren å
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • Når startet du bilstereo sjappe?

      Sorry OT
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • Det begynte vel med at vi ble lei å måtte bestille alt uansett hva man skulle ha her før jul
        Det finnes ei sjappe utenom Torshov men den går konk. sånn ca 1 gang i året. og har elendig utvalg av alt. Så registrert firma, fått forhandleravtaler med div. og egentlig ikke gjort så veldig mye mer. Nå har vi og kjøpt hus så garasje/verksted skal bygges (søknad til kommunen blir sendt i disse dager) Samt at jeg kommer til å bygge ei lita bu for å ha litt div til demo og lager Holder å på med web butikk i disse dager
        Dette er bare sånn på si enda så får vi se hvordan det går....
        Eneste problemet nå er prolaps nederst i ryggen så får ikke gjort noe som helst på bilene
        Last edited by Judys Bilstereo; 07-05-2010, 14:17.
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • Okei. Forstår. Nettsiden ser bra ut, men lite utvalg :P hehe
          Tanken på og starte selv har slått meg. Men tror ikke etterspørseln i nærmorådet er stort nok til at det skal bli noe suksees. I tilegg koster det en del i startfasen.

          Du får lage en bygge tråd til garasjen/verkstedet. Om det blir mer enn bare en vanlig garasje :P
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • hehe. Den nettsiden som ligger ute nå blir byttet ut mot nettbutikk nå i løpet av ettermiddagen/kvelden. Har mye igjen å legge ut men har fått ut endel så får jeg ta ting fortløpende. Har blitt noen tusen nå i startfasen ja. Men vi gjorde det så greit på leiligheta vi solgte så tenkte søren heller. Hvis ikke det går har vi hvertfall prøvd. Og det at kjerringa har hatt endel bedøk på skolen å har ei veninne som hjelper hu med regnskapet så vi slipper den utgiftsposten. (selv om det programmet kostet endel) Garasjen blir vel en type dobbel. Var så heldige at det lå en ferdig støpt mur med såle her på 8x6m. (garasjen som sto der brant ned for ei stund siden) Så får vi se hvordan den blir innredet
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

            Comment


            • Hei, deg har jeg møtt før, du som bodde oppå klyve var det ikke? Uansett, driver du med ombygging og slike ting også? Vil gjerne ha 8" i dørene mine, men er ikke sånn kjempeflink til customarbeid.

              Comment


              • Hei ja bodde i blokkene før ja Ja er planen og begynne med det å, bare få smelt opp garasjen her først. Håpløst å stå ute med sånt....
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                Comment


                • Ok, høres bra ut. Bare å hyle ut om du trenger elektriker..

                  Comment


                  • det er ikke utenkelig
                    Ole Petter Holelien
                    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                    Comment


                    • Da håper jeg å kunne komme igang igjen med bilstereoen snart... være sykemeldt en mnd nå med prolaps men virker som om kortison sprøyter er tingen så da kanskje jeg klarer gjøre noe igjen. Men venter på 4 kanaleren fra Mosconi. SKal å igang med bygg i passaten. Der blir det antagelig rent Focal oppsett. Bassen har jeg hatt liggenden ei stund (Focal 40v1) også er jeg igrunn i tvil om jeg skal bruke 5 kanaleren til focal el 4 kanaleren og monoblokka.
                      Dette blir ett familie vennligprosjekt da dette er familievogna. (selv om kasse på 90l neppe tar liten plass)
                      Ole Petter Holelien
                      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                      Comment


                      • Høres ut som en plan. PS husk bilder!
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • Da har jeg gitt opp å få ferdig noe bil i sommer... fremdeles sykemeldt så blir gjort svært lite... Men har noen planer i vinter (da har jeg garasje så vær er ingen hindring) Kan være jeg flytter diskantene til a stolpen og. Vanskelig ¨å få til noe deksel sånn det er nå...
                          Ole Petter Holelien
                          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                          Comment


                          • Da er garasjen tett og begynt å isolere. Har vel og funnet ut at jeg nok går for det drastiske og kapper av toppen på DLS diskantene så ikke de ruver så mye. Vurderer å bytte ut DLS med Focal men DLS er da ikke på langt nær så vanlig her i landet(noe som er synd for er jo kanongode produkter). Får ikke helt bestemt meg med bagasjen, kommer ann på hvor mange forsterkere det blir...Og funnet ut at jeg egentlig har ett plass problem da den kasse ruver noe inni helsike. Vurdert å bruke reservehjulsbrønnen og heller sette batteriene under forsterkerene men det er ikke helt bestemt enda. Sånn jeg hadde tenkt å ha det opprinnilig så jeg en viss annen bil som hadde så det utgår med glans.
                            Last edited by Judys Bilstereo; 26-10-2010, 17:19.
                            Ole Petter Holelien
                            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                            Comment

                            Working...
                            X